Mi az az ügyfélút térkép, és hogyan készítsd el?
Az ügyfeleid nem csak úgy „egyik pillanatról a másikra” válnak vásárlókká. Minden döntés mögött ott van egy folyamat: hogyan találnak rád, mit éreznek útközben, milyen…
Tartalomgyártás vagy tartalomkészítés? – Kiégés vs kreativitás
A „tartalomgyártás” szót hallva nekem azonnal a futószalag, a gyári munka jut eszembe: poszt poszt hátán, sablonok, algoritmusok kedvéért, kimerítő ütemben. Ez a fajta működés…
A weboldal mint csendes marketing eszköz
Sok vállalkozó úgy érzi, hogy a sikerhez elengedhetetlen a közösségi média: posztok, storyk, reels-ek, folyamatos jelenlét. De mi van akkor, ha te nem szeretnél nap…
Kell-e nekem egyáltalán honlap 2025-ben? Így döntsd el tudatosan
Bár furcsán hangozhat, amikor valaki azzal keres meg, hogy szeretne egy weboldalt, az első kérdésem ez: miért van rá szükséged? Miért kérdezem ezt? Azért, mert…